Followers

Isnin, 30 April 2012

~ Cerita di hari terakhir april ~

Hari ni dah hari terakhir bulan april.. esok mei menjelma.. cepatnye masa berlalu.. semakin berdebar2 rasenye.. Sabtu ni isyaallah saya akan balik Melaka sampai hujung bulan.. dalam hati memang sangat seronok.. tapi disebalik keseronokan ade jugak rase sedih.. rase macam tak sampai hati je nak tinggal kan centa hati kat sini.. heemmm.. dah 3 tahun bersama.. susah nye nak berpisah walau kejap.. macam nak masuk U dulu.. nanges2 nak pisah ngan famili.. kesedihannye adalah sama.. 

Walau berkali2 saye dok mintak kepastian.. dia izinkan.. tapi beratnye hati.. dalam pada tu.. seronok jugak.. dapat lepas rindu puas2 ngan mak ayah kat kampung..centa hati selalu kate.. kejap je tu.. tak sampai sebulan pun.. kejap je.. hemmm yelaa.. dah dapat lampu hijau tu.. tak kan nak lepaskan ye dak.. ahak ahak ahak.. Yela.. sejak dah jadi isteri.. suami la segala-galanya.. isshh.. touching la pulak.. same rase nye waktu pack2 barang2 masa nak masuk U dulu.. uwaaaaaaaaa....

Dah la.. lupe kan kesedihan.. mungkin dah sampai kampung beberapa hari nanti dah tak sedih kot.. kekekekke... lagi pun 19 hari bulan ade kenduri kat kamung.. 26.5 sepupu kawen..kat Melaka.. same pulak ngan tarikh sepupu centa hati kawen.. tapi kat kedah nunn.. tak la kot rasenye nak balik kedah.. berikutan keadaan diri tak mengizinkan.. jauh tu perjalanan.. balik melaka je la.. ek ek ek..

sekarang ni musim panas kan.. kat sini panas je.. alahai... sehari berkali2 mandi.. tapi asyik la berpeluh.. musyuk je rase badan ni.. panas2 ni sedapkan makan eskrem.. sejuk je rase.. lepas tu mula la hidung dok berair.. hehhee... jom makan eskrem nak.. meh saye jamu semua ngan eskrem goreng ni... panas di luar.. sejuk di dalam.. nyummmyyyyyyyy..

3 ulasan:

  1. ina,ais krim buat sendiri ke tu..cedapnye..mmg cuaca panas skrg ni..duk kat umah berpeluh2..

    BalasPadam
  2. fieza.. aah.. aiskrim goreng tu buat sendiri.. hehehehe.. tulaa..panas kan...dapat makan sejuk2 ni lega skit.. hehhee..

    BalasPadam
  3. tak penah cuba pon..sadis noo

    BalasPadam

Nak conteng2??? Sila laaa...