Followers

Sabtu, 26 Januari 2013

6 Bulan bersama al-khishbun

Alhamdulillah.. sedar tak sedar dah 6 bulan hampir seusia adik kami membuat jualan produk al-khishbun.. walau tidak sehebat peniaga online lain.. tapi rezeki yang masuk syukur sangat2.. rezeki adik..

 Kepada yang membeli dalam 2 - 3 bulan  ni yang selalu lambat dapat respon tu.. panggilan yang tidak berjawab.. saya minta maaf banyak2.. sebab dalam tempoh 2 - 3 bulan ni saya berumah lif di hospital..  kisahnye di next post akan datang la ye.. ni nak cerita pasal al-khishbun jek.. hehhe..

Bulan ni dah amek stok banyak dah.. kene stanby stok banyak2 sebab skrang ni permintaan tinggi lebih2 lagi kat SK al-khishbun.. Alhamdulillah..



Set al-khishbun.. cafe al-khishbun hanya untuk lelaki sahaja.. sk al-khishbun dan hulba al-khishbun boleh diambil suami isteri..



Stok untuk minggu ni.. lai lai lai.. sape nak.. sms cepat2 k.. ina 014-7137311.. oh ye.. maaf pada yg nak respon kat email tu kadang2 lambat saya dapat balas.. sebabnye jarang2 dapat online sekarang ni.. lebih2 lagi tetibe adik kene warded pulak.. memang berbulan tak dapat bukak dan cek apa2 mesej yg masuk kat email atau blog ni.. kalau boleh sms terus la ye.. :))



Yang terbaru sekarang ni jualan online ni dah di daftar kan kat SSM.. en centa hati yg buat.. memang impiannye nak buat bisnes online ni.. saya??? ikut saje.. maklumlah saya sekarang kan tak keje.. jadi la 'kerani' dia kate nyee.. ish ish ish.. sabo je laaa...

Ohye.. Alhamdulillah.. ade beberapa berita gembira yg kami dapat dari cust yg beli dari kami.. syukur.. Allah perkenankan usaha mereka.. ni antara yg sempat kami snap kan.. hehehe..









Alhamdulillah.. tahniah pada mereka.. semoga dipermudahkan sehingga melahirkan.. pada yang belum.. selamat berusaha.. semoga dipermudahkan rezeki..

Tapi ingat.. produk al-khishbun ini hanyalah medium atau landasan usaha dan ikthiar kita.. yang menentukan segala2Nya adalah Allah s.w.t..

Kepada yang berminat nak mencuba produk al-khishbun ni.. boleh sms saya ina 016-3431303..

psstt.. meh la ramai2 like page ni.. SK al-khishbun 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nak conteng2??? Sila laaa...