Followers

Sabtu, 19 Oktober 2013

doa utk kawan adik

assalamualaikum..
lama dah tak update blog.. sebenarnye byk aje post2 yang saya draf.. tapi tak sempat abes dan nak publish.. bila buka balik tengok cerita dah basi seminggu dua minggu lepas.. mcm tak best nye.. hehe..

mane tak.. tgh2 syok menaip memerah idea, adik nangis la.. adik nak ajak main lah.. adik nak susu la.. adik uk uk la.. hehehe.. jadinye memang tertangguh dan langsung tak siap la entrynye.. huhuuu..

entry ni pun di taip pada pukul 12.41am.. adik tgh tido.. taip pakai henpon.. sangat la tak best.. huhuuu..

in shaa allah.. andai
 ada kesempatan byk bende nak cerita.. oppsss.. ade ke yg nak dengar cerita ni.. hehehe..


ok.. di akhir entry sebelum adik ngamuk, tgk dia cam dah nak bangun je.. waktu2 dia nak susu ni.. hehehe..

saya mohon sesiapa yg membaca  entry ni untuk mengirimkan doa buat dua org kawan adik. muhammad adam harith prem 28 minggu sekarang ade kat scn semoga kuat semangat dan cepat membesar dengan sihat..
juga untuk semoga kawan baru adik awfa mysara yang baru menjalani pembedahan PDA semalam semoga cepat sembuh dan dipermudahkan segala urusannya..

mane yg tak tahu pembedahan PDA tu boleh baca entry adik yg lepas.. hehehe.

ok.. sekian dulu.. sgt susah ok menaip pakai henpon ni.. huhuuu...

2 ulasan:

  1. Salam sis ina. Saya tjumpa blog ni bila dok google pasal bby prem. saya baru bsalin bby prem 32wks. Saya pon baca la kisah bby sis ni dari awal. Sis sgt tabah dan semangat kuat wlau pon mcm2 yg bby sis hadapi. Saya kgum sgt dan kalo boleh doa kan saya sekuat sis jgk utk besarkan bby prem ni. Happy tgk bby sis da semakin sehat. Mudah2an dia sehat2 selalu dan btmbah berat nya.

    Salam perkenalan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslm... salam perkenalan...

      in shaa allah..
      saya doakan semoga baby sis juga kuat semangat dan cepat sihat.. saya yakin sis juga kuat dah tabah.. :)

      Padam

Nak conteng2??? Sila laaa...