Followers

Jumaat, 14 Jun 2013

Adik Dah Setahun

Rindunye dgn dunia blog ni.. lama tak masuk sini.. lama tak melawat blog kawan2.. rindu rinduan jadinya.. 


Semalam 13.6.13 genap la usia adik setahun.. adik setahun dengan berat 2.9kg dan tinggi 49cm.. berat dan tinggi newborn kan... 

adik sambut besday kat hospital. hehehe.. terharu sangat bila doktor2 wad pediatrik sudi raikan hari jadi adik.. tapinya ibunye la yg merah padam muka kene tiup lilin.. adik selamber je muka nye.. lagi buat muke pelik bila tgk doktor2 berdiri depan dia sambil nyanyi dan tepuk tangan.. hehehhee...  sepanjang 28++ tahun ni tak pernah lagi daku tiup lilin depan org ramai.. depan mak ayah ngan adik2 je.. itu pun masa sekolah rendah dulu.. hehehhee..




Ni la kek yg disponsor oleh doktor.. tapi adik tak makan pun.. ibu je yg ngap bagi abes.. hehehe.. dapat amek gambo kek yg dah di potong je.. gambar lain takde.. doktor yg amek gambar. ibu sibuk nak tiup lilin.. hehehe.. 

Ni hari ni.. sambut dengan ayah pulak.. baru boleh snap pic.. hehehe..

Selamat hari jadi Intan Nur Maisarah.. Semoga dipanjangkan umur.. diberi kesihatan dan kesembuhan.. Besar harapan ibu dan ayah untuk tgk adik menjalani kehidupan seperti kanak2 seusia adik.. mudah2an diizinkan.. Aamiin..


kepada kawan2 yang mendoakan adik.. hanya Allah saje yg dapat membalas..

In Shaa Allah.. next entry saya tentang kisah adik di wad dan pembedahan adik.. tunggu.. eh.. ade ke yg nak tunggu??? hehehehhe...

14 ulasan:

  1. Happy Birthday maisarah..smoga pnjg umor,cpt2 sihat n membesar bagai juara.leh main kejar2 ngan ibu n ayah..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. aamiin..

      terima kasih aunty fieza..

      Padam
  2. Happy bday adik... Smg adik membesar dgn sihat n mnjadi anak yg solehah....amin...

    BalasPadam
  3. Happy birthday adik! Aunty doakan kesejahteraan adik..I am a silent reader..semoga Allah memakbulkan doa kite semua..Amin~

    BalasPadam
  4. happy birthday adik..sorii lambat auntie wish..lame tak bw..hihi

    BalasPadam
  5. X pe adk kecik....dah besar nanti pandailah dia membesarkan badan dia....ikutkan mmg sudah cukup baik lahir 700 g dpt membesar smp tahap tu....kuasa Allah

    BalasPadam
    Balasan
    1. In Shaa Allah..

      Alhamdulillah..

      Thanks.,

      Padam
  6. ala.. aunty sedih tak dapat jumpe adik.. kalau tak dapat kite bertemu pertame kali di hari jadi adik.. adik selalu lalu depan rumah aunty je.. tapi tak pernah singgah.. nanti kite jumpe ye sayang..

    takpe.. adik kecik.. aunty tak kesah.. tapikan adik.. semangat adik kuat.. tu yang paling best.. semangat kuat dan besar!~

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih aunty..

      adik sejak keluar wad tu baru 1 kali je lalu depan umah aunty gi spital.

      jerebu adik takleh gi jalan2..

      aunty meh dtg umah adik meh,..

      Padam

Nak conteng2??? Sila laaa...