Followers

Selasa, 31 Disember 2013

Set Kesuburan al-khishbun

Assalamualaikum..


Entry ni khas untuk produk jualan company saya.. wah.. company tu tak tahan.. hehehe... sebab entry yg lama2 rasenye last tahun 2012 kot saya post.. ramai yg berminat nak membeli macam kompius je saya masih aktif lagi atau tidak.. yee.. saye masih aktif lagi.. cume dah lama tak up kan entry2 pasal produk2 tu..


Produk al-khishbun - SK al-khishbun, Hulba al-Khishbun, Cafe al-khishbun.

Secara ringkas tentang produk ni.. 

Set kesuburan al-khishbun

Kehebatan SK Al-Khishbun terletak pada ramuan rahsia herba-herba kesuburan dari Tanah Arab yang pernah terkandung di dalam buku Ilmu Perubatan Sufi. Mengandungi serbuk bunga kurma yang digunakan sebagai herba penambah hormon dan mengentalkan sperma. SK bertindak untuk menyuburkan kembali rahim. 1 botol untuk kegunaan selama 1 bulan dan perlu diamalkan berpanjangan.

Hulba Al-Khishbun menggabungkan 7 jenis herba-herba dari Tanah Arab yang bertindak untuk membersihkan rahim yang menjadi punca kepada kesukaran mendapatkan zuriat. 1 botol untuk kegunaan selama 3 bulan.

Gabungan ini membantu merangsang rahimmemanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Herba Campuran Arab ini biasanya menjadi amalan para remaja arab yang akan berumahtangga. Menjaga keseimbangan dan normal tubuh serta membaiki saraf kelamin dan serta memulihkan tenaga batin.

Cara penggunaan Set Al-Khishbun

  1. Minum SK Al-Khishbun 1 skop pagi sejam sebelum sarapandan 1 skop malam sejam sebelum tidur. Bancuh dengan air suam SAHAJA.
  2. Makan 1/2 sudu kecil Hulba Al-Khisbun yang telah dicampurkan dengan madu atau buah kurma sebelum makan tengahari (waktu dhuha) 1 kali setiap hari.
  3. Banyakkan minum air masak bagi menstabilkan suhu badan.

Akan tetapi bagi pengguna lelaki yang tidak gemarkan susu maka mereka boleh mencuba Cafe Al-Khishbun untuk kekuatan dalamandan kekuatan sperma. Cafe Al-Khishbun diformulasikan khususuntuk kaum lelaki sahaja kerana mengandungi campuran herba-herba untuk kekuatan sperma dan tenaga dalaman lelaki. Kaum wanita tidak dibenarkan menggunakan Cafe Al-Khishbun sama sekali. 

Akan tetapi bagi kaum lelaki yang menghadapi masalah kiraan sperma yang rendah maka mereka perlu mengambil SK Al-Khishbun dan bukannya Cafe Al-Khishbun.

PENTING : Produk ini tidak boleh diambil semasa waktu periodatau ketika demam. Jika telah disahkan mengandung hendaklahberhenti dari mengambil produk ini.

Alhamdulillah.. ramai customer kami yg berjaya dengan usaha ini.. dan yang penting atas izin Allah..

Kami sertakan juga beberapa sms dari customer yg berjaya sebagai pembakar semangat kepada yang berminat untuk ikthiar dgn produk ini.










Kepada sesiapa yang berminat..
Boleh sms atau whatsApp saya di no. 016-3431303

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nak conteng2??? Sila laaa...