Followers

Jumaat, 31 Ogos 2012

Merawat Kesuburan Rahim


Nak kongsi satu lagi 'produk' baru.. Rabu lepas ada seseorang call saya bertanya tentang SK al-khishbun.. dan bertanya sekali tentang Hulba al-khishbun.. terus terang saya memang tak pernah mengunakan Hulba al-khishbun ni.. jadi saya tak boleh nak berkongsi akan keberkesanan dia pada diri saya.. dan rase dia.. 

Tapi rasenye tak salah kalau nak mencuba.. sebab kalau kite tak cube kite tak tahu kan.. kesannya pada tiap org pun tak kan sama.. tak semestinya orang itu berjaya kite akan berjaya.. dan tak semestinya org itu tak berjaya.. kite juga tak kan berjaya.. yang penting usaha dan tawakal.. betul tak?? hehehe..

Atas permintaan kawan kite dari pahang tu.. saya tunaikan.. dah selamat pun  pos pada dia SK al-khishbun dan Hulba al-khishbun semalam.. tapi rasenye dia akan terima pada hari isnin depan la kot.. memandangkan hari ni cuti dan esok sabtu pertama.. Saya doakan agar rezeki dia dipermudahkan dan semoga apa yang diimpikan akan tercapai dengan berkat usaha nya ini.. amin..

Andai pembeli dari pahang tu baca entry ni.. terima kasih ye puan shuhada kerana membeli.. kuatkan semangat dan semoga impian awak akan tercapai hendaknya..

Sedikit info tentang Hulba al-khisbun

Hulba al-khishbun menggabungkan 7 jenis herba2 dari Tanah Arab yang bertindak untuk merawat:-

1) Membersihkan rahim dan organ dalaman akibat dari keguguran dan pembedahan.
2) Darah haid yang tidak lancar
3) Sengugut yang teruk 
4) PCOS
5) Mengecutkan CYTS & FIBROID
6) Telur tidak matang
7) Tiada telur
8) Tiub Filofio tersumbat

Harga : RM50
Kos Pos Laju : RM8 (semenanjung) & RM10 (Sabah Sarawak)

016-3431303

pssstt.. meh like meh.. page SK al-khishbun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nak conteng2??? Sila laaa...