Followers

Selasa, 16 April 2013

Baju Tidur Drypers

Sejak dua menjak ni.. mood nak hapdet blog akak kelaut sket.. cam malas je rase.. ade 2 entry tu gambar2nye dah masuk lama dalam draf.. nak menaip memadah helah tu yg takde mood.. hehehe.. 

Ni sementara adik syok tido, saya nak merepek jap sementara menunggu en. centa hati balik. kalau tak publish ni.. lama2 basi daku pun delete je laa.. hehhee..

entry ni nak cerita pasal baju tido drypers.. hehehe.. al-kisahnye beberapa bulan yg lepas.. daku terpandang ayat ' Nak dapatkan kot tidur bayi dengan percuma?'  haahhh.. percuma.. PERCUMA.. saya memang takleh dengar perkataan percuma ni.. kekekee.. 

Tapi yg kelakarnye saya terpandang iklan tu waktu pempes adik ni dah tinggal separuh pun.. mase nak lipat dia terasa keras je plastik nye.. saye pun tengok nampaklah iklan tu..

Terus lah godek2 dalam nye cari cara2 nak tebus.


Makanya dengan pantas la saya menaip sms seperti yang di arahkan dan terus hantar ke nombor yg tertera.. hahhahaa.. Makanya lagi tak tido malam laa daku menunggu dan menanti.. hahaha..

Lepas seminggu kot rasenye.. baru drypers call tanya butiran adik dan pastikan alamat dengan betul.. dia kate lagi baju tu sedang di proses utk penghantaran. dan lagi tunggu lah daku dengan penuh ketidaksabarannya.. kekekkee..

Lepas tu adik kene masuk wad pulak.. saye selalu pesan kat en. centa hati untuk selalu cek peti surat kot2 ade env. dari drypers ni.. rasenye dekat 2 bulan jugak kot.. mase kat wad jugak, drypers call lagi selagi nak pastikan alamat lagi.. 

Tunggu dan tunggu lagi.. akhirnya minggu lepas.. saya dengar bunyik moto posmen.. tapi malas nak layan.. dan tibe2 dengar bunyik buk.. mende di baling atas kereta.. dengan sepantas nye saya bangun dan keluar.. tengok kat atas bonet kete.. wah.. sampul dari drypers.. hehehhee.. 


Ada 4 kaler.. tapi adik dapat kaler purple ni.. ok la tu.. hehehe.. waktu sampai ni adik tengah syok tido.. tapi nak buat camne.. dah ibu nye xcited terlebih kan.. terus aje di sarung ke adik.. adik pulak tengah mamai2.. layan je ibu.. ntah sedar ke tidak lah tu..


Kot tido adik dah jadi jubah dah ni.. hahahaa.. agaknye 3 kali saiz kot adik.. lupe nak bgtau hari tu yg adik ni saiz newborn.. ni baju ni saiz 10 bulan kot.. ikut tarikh lahir adik.. hehehhe.. layan la dik.. besar takpe jangan kecik.. kalau kecik rugi.. besar ni esok2 boleh pakai jugak.. kan kan kan.. ok lah.. abes je entry ni.. adik pun bangun.. ok daaaaaa....

21 ulasan:

  1. Hehehe...comel je adik pakai 'jubah' ni. Tak pe... Lama bleh pakai ni :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehhee.. tu la kan.. lama boleh pakai.. hehhe..

      Padam
  2. Cantikkkk..nasib daku belum ada bby lgi,klu x mau gigih cari pampers ni nk jugak kot tidur FREE..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehhee.. ape aje yg bernama free.. nak aje laa.. hehehe..

      Padam
  3. Rezeki adik even lama tggu en posmen dtg hntarr..hee..comel je adik pakai kot tu.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. heheh.. tu la.. ade rezeki adik.. hehehe..

      Padam
  4. comel betul adik dgn jubah pepel ni.. geram tau..

    BalasPadam
  5. comel je adik pakai kot tidur.. takpe.. tu takde anak nak besar tak lame lagi.. kan kak ina..

    BalasPadam
    Balasan
    1. In shaa allah.. mudah2an.. cepat adik membesar dan sihat..

      Padam
    2. tu la kak ina.. fifi sentiase doakan adik..

      Padam
  6. wahh comelnye.. purple gitu..

    BalasPadam
  7. alolo cute adik dengan baju purple tuh..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. adik tengah tido.. tak sedar pun dia pakai baju tu.. hehee..

      Padam
  8. cute bajunya...adik masuk wad kenapa??(**maaf tany abaru dtg blog ni)

    BalasPadam
  9. Untung dh dapat..sy punya blm dapat.. Call pn x de barangnya pun x de..huhu..adik dh tunggu 25hr dh

    BalasPadam

Nak conteng2??? Sila laaa...