Followers

Selasa, 23 April 2013

Happy Birthday Mama Hakim

Sempena hari yg indah hari ni, saya nak ucapkan selamat ulangtahun kepada blogger mama hakim. waaahhh.. ayat skema gitu.. mcm ucapan dalam kad hari jadi zaman skolah dulu2 je.. hehehe..


Nak citer sikit pasal perkenalan saya ngan mama hakim yang vogue lagi baik hati ni.. mula2 saya cume kenal mama hakim melalui blog.. saya komen entry nye.. beliau komen entry saye.. hehe..

kemudian beralih sembang2 dekat WhatsApp pulak.. dah tu ke pesbok.. hehhehe.. kalau dah berwassap ngan mama hakim ni memang susah nak berenti.. syok je bercerita pelbagai topik.. tak kira la.. pagi ke.. siang ke.. tgh malam pun.. aleh2 salah sorg senyap je.. zZZzzzzZZzzz le tuh.. hehehe..

Dari alam maya.. tak sangka beraleh ke alam realiti.. masa adik kene tahan wad baru2 ni.. mama hakim sudi menjenguk adik kat hospital kajang.. mula2 saya agak risau jugak.. sebab masa tu adik kat SCN.. memang tak boleh orang luar masuk.. 

sangat terharu bila mama hakim kate, "takpe.. takdapat jumpe adik. jumpe ina pun boleh". Touching tau hati ni.. hehehhe..

Dalam pukul 2 petang tu mama hakim sampai.. dengan hakim dan en. suaminya.. dapat jumpe kejap je.. sembang2 ngan mama hakim kat luar. masa saya keluar tu, adik dah bangun.. dan time minum adik 2.30 tu.. jadi tak boleh la lama2.... sebab takut adik ngamuk.. nanti acik nurse marah ibu nye pulak.. hehehe..

Tak nak hampakan mama hakim. saya ajak mama hakim intai adik kat tingkap. kesian mama hakim datang jauh2 kan.. dan syukur la adik masa kat scn dapat katil sebelah tingkap.. hehehe..

Dapat la mama hakim tengok adik kejap kat tingkap tu.. hehhe.. terima kasih mama hakim sebab sudi datang tgk adik.. dan duit raya adik.. mekasih yee..



Mama hakim.. meh tiup lilin meh.. saya beli kek ni kat kedai kek gugel.. hehehhee.. 

selamat hari jadi mama hakim.. semoga dipanjangkan umur, dipermudahkan segala urusan.. dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yg baik, diberi kebahagiaan di dunia dan akhirat bersama zuriat dan suami tersayang. Aamiin.. 
terima kasih kerana sudi menjadi kawan dan sahabat.. berkongsi rasa suka dan duka.. mendengar luahan hati ini.. hanya Allah yang dapat membalas keikhlasan hati awak. terima kasih raha..

6 ulasan:

  1. Alaaa ape ni ape ni buat orang tacing2 ni..
    Alaa terharu nyer!!

    Mekasih Ina..!! Sayang awak ngan adik Intan ketat-ketat!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehheehe.. kami sayang awak juga... :)

      Padam
  2. moge bertambah erat ukhwah yang terjalin..

    BalasPadam
    Balasan
    1. aamiin.. in shaa allah...

      ukhwah kite jua fifi.. nanti leh jumpe alam realiti pulak.. kite lagi la dekat.. hehhe..

      Padam
  3. hepi besday buat beliau..smoga Allah sentiasa melindunginya..amin... ;)

    BalasPadam

Nak conteng2??? Sila laaa...