Followers

Jumaat, 7 Ogos 2015

Ikhtiar Untuk Hamil

Assalamualaikum... 

Blog ni sepi je.. Ramai yang tanya kedai maya InaHaireina aktif lagi ke? hehe. Saya masih aktif je lagi jual produk ni cume dah jarang update kat blog.. Jarang sangat berkesempatan nak pegang komputer ni.. apa2 semua update kat Page facebook ni je.. hehe.. meh la ramai2 like page saya.. hehe..




Saya kongsikan antara mesej2 customer saya yg berjaya.. Alhamdulillah dengan izin Allah..










Sesiapa yang berminat nak ikhtiar dengan produk ni.. boleh wasap saya.. ina 014-7137311.. 

1 ulasan:

  1. alhamdulillah..ramai berjaya dengan SK..saya je yang tak konsisten amalkan..lepas 2 botol, try tak berjaya terus give up padahal kalau kita guna apa2 produk kena konsisten..

    BalasPadam

Nak conteng2??? Sila laaa...