Followers

Rabu, 28 September 2011

OPie Dah Balik!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum...
SElamat pagi.. Selamat Sejahtera.. SElamat Segala-galanye..
Hari ni saye sangat sangat saaangaaat gembira sebab Opie kesayangan saya sudah balik rumah... Syukur Alhamdulillah.. Terima Kasih Ya Allah...
Pagi tadi masa en. suami nak gi keje.. bukak pintu dengar kucing mengeow slow je bunyi.. terus je pandang.. nampak Opie.. terus jantung berdengup berkali kali ganda.. antara rasa percaya dan tidak.. 
Saya dengan en. suami.. masing2 tertanya2..betul ke Opie??? Opie ke ni??? suara dia antara dengar dengan tidak je.. badan dia dah kurus.. Bulu dia pun dah tak kembang.. rantai dia pun dah hilang... Timbul jugak persoalan.. macam mane rantai dia boleh hilang??? mungkin kaahhh Opie......???? Takpelah.. yang lepas biar kan lah.. hanya Opie dan Pencipta Yang Satu saje yang tahu segalanya...
Masuk je rumah.. terus dia ke dapur nak makan.. saya pun terus bagi dia makan.. Kesian sangat masa tengok dia makan.. nampak sangat dia tersangat sangat la lapar... lepas makan whiskas tu.. nampak cam tak cukup je.. terus bagi makan nasi + ikan pulak.. selamat la ikan rebus dia yg dah 2 minggu  tersimpan dalam peti ais tu elok lagi.. sampai 5 ekor ikan dia makan.. kesiannye.. Lapar sangat ye..
Lepas makan tu..terus saje dia baring2 melepak dekat ruang tamu.. sambil tu mata dia sayu je mamandang saye.. seperti nak menceritakan sesuatu je.. kesian sangat2 saya tengok dia.. huhuhu.. sangat menyentuh hati dan sanubari betul.. maklum laa.. hati tisu... :"""(
Tak pe laa Opie.. walaupun kami tak tahu apa yang terjadi pada Opie sepanjang kehilangan Opie.. Allah tu tahu.. Opie juga ciptaan-Nya..
Lepas saya belai2 dia.. cakap2 dengan dia.. baru la dia rebahkan kepala dia.. terus dia tido.. bila saye bangun.. mata dia pun bukak.. dia datang dekat saya.. dia baring tido balik.. saya duduk depan pc ni.. dia ada sebelah kerusi saya tido dengan nyenyak nye sekali.. kesian Opie.. Ape la yang jadi kat Opie sepanjang 2 minggu lepas... 
Opie tido puas2 ye.. nanti mintak daddy belikan rantai baru yeeee.... hehehhe..   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nak conteng2??? Sila laaa...