Followers

Khamis, 27 Oktober 2011

~ Bebelan Tengah Malam ~

Tak tahu nak conteng2 apa pun kat blog ni malam ni.. tapi dari tadi dok bukak new post ni.. tak terconteng2 pun.. Saje nak melayan perasaan memalam gini kan.. En. suami tak balik lagi.. Nak tengok tv pun cam takde mood jek.. dok online depan pc ni pun.. hari ni line cam lembab semacam jek.. ujan kot.. ntah lah.. 

Alaa.. kalau nak dok depan pc ni.. takde boring nye pun.. macam2 boleh buat.. banyak tempat2 menarik boleh mencuci mata.. tak pun dok singgah2 banyak rumah terbuka.. dapat juga merehat2kan minda dan tekanan emosi yang menganggu.. hhuurmmm...

Biase la kalau dok sorg2 gini.. kadang datang la hangin jiwa kacau tu.. issshhh... menganggu betul... Tapi rasenye sejak dah menglibatkan diri dalam dunia pemblogkan dan jugak berforum dekat RH ni.. Jiwa ni dah semakin tenang la sikit.. Insyaallah.. Cuba untuk belajar menjadi tenang dan setenangnye..

Susahnye saya.. ada org lain lagi yang susah dari saya.. peritnya saya.. ada orang lain yg lagi perit dari saya.. pedihnye saya.. ada orang lain yang lagi pedih dari saya.. tergurisnya saya.. ada org yang lebih terguris dari saya.. sakitnya saya... ada orang lain yang lebih sakit dari saya.. kecewanya saya.. ada orang yang lebih kecewa dari saya... 

Dan yang penting.. satu perkara yang saya belajar.. jangan meminta orang untuk memahami kita.. kerana tak kan ada orang yang dapat memahami melainkan hanya orang yang mengalaminya sahaja yang memahami..

Adeehhh... ape la ayat tunggang langgang macam ni nih.. isshh.. kepada pakar2 bahasa atau juru2 bahasa yang tersinggah di blog saya atau terzoom patah perkataan saya di entry ini.. tolong buat2 tak nampak sahaje.. kerana ini hanya lah kertas conteng yang dah di ronyok2 yg akan di buang.. tak de kene mengena dgn sesiapa.. hanya sekadar conteng contengan sementara menunggu kekasih hati saya pulang.. yeeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nak conteng2??? Sila laaa...