Followers

Rabu, 12 Oktober 2011

BLOG KENE REMOVED????????????

Tadi buka blog ok je.. siap masuk blog lain siap berkomen bagai.. pastu terus sign out.. bila taip je link kat add tu.. terus keluar page ni...
Haaaa.. tak puas hati lagi ni.. try lagi 4 5 6 7 8 kali.. tetap keluar page yang sama jugak.. uwaaaaaa... tak boleh jadi ni... Ini tidak adil... try bukak gmail... pun same.. tak boleh jugak... Aikkk.. gmail pun kene deleted????  sabar sabar..Off pc dulu..agaknye pc problem kot.. gi mandi dulu... rileks dulu..   bagi en. Opie makan dulu... Ok.. bukak pc balik... haaaaa.. tak bolih jugaakkkkk.... huuuuuuu sedihnye... nape tak leh ni... sudah tak kan boleh dapat lagi ke blog kesayangan saya ni???http://matcuoi.com  Takpe.. bertenang... bertenang.. slow2 cari jalan menyelesaiannye... mesti ade caranye.. cuba la tanya2 kat en. google... kot kot en. google sedia membantu...http://matcuoi.com  dan akhirnye saya mendapat kembali blog kesayangan saya ni... Owwhhh.. sampai hati diremovedkan nye blog saya ni.. huuuu tau la blog saya ni tak cantek.. tapi jangan la remove2kan nye... cian saya...  Ni la teman saya di kala en. suami pergi keje... hehheehe.. sekian...

2 ulasan:

  1. siape yg remove??alamak..risau jgk kalau kena cmtu..huhu..dh le hal2 IT ni xbrp nk celik..

    BalasPadam
  2. Tula.. terkejut sangat tadi bila tulis camtu.. google la kot... ke blogspot.. ntah lah.. saya pun bukan celik IT juga.. huuuuuuuuu...

    BalasPadam

Nak conteng2??? Sila laaa...