Followers

Ahad, 16 Oktober 2011

~ TERSENTAK SEKETIKA ~

Hari ni saya buat puding roti lagi.. hehe.. tapi terlebih air.. terlembik la pulak..sayang nak buang air susu tu.. curahkan je.. maunye roti2 tu tak terapung.. bila dah masak.. bahagian bawah tu tak mo melekat ngan bahagian atas... hahahha.. 

Takde apa menarik pun aktiviti hari ni.. en. suami keje hari ni.. saya dok umah ape lagi.. tetap dengan aktiviti harian saya laa.. berchat kat forum RH ngan cari info2 terbaik ke seluruh dunia.. hahahha...

Pssst... pagi tadi en. suami saya sebelum gi kerja pun.. sempat tegur saya.. isshhh.. asyik berforum je la keje dia.. hahahha..

Dalam pada saya menjelajah satu dunia.. saya terjumpa satu blog ni. terdiam seketika saya membaca salah satu entry dia. Ya Allah.. sungguh hebat dugaan dia.. Saat membaca entry dia.. air mata saya tak putus2 mengalir.. begitu kuat dan tabahnye dia.. Saya tahu dan terlalu yakin.. saya tidak sekuat dan setabah dia.. Nak baca klik SINI dan SINI

Semoga saya juga terus tabah dan kuat menghadapi dugaan-Nya..
‎~ Jika doamu dimakbulkan, tandanya Allah menyayangi dirimu... Jika doamu lambat dimakbulkan, tandanya Allah mahu menguji dirimu... Jika doamu tidak dimakbulkan... maka itu adalah sesuatu yg terbaik buatmu.. Sesungguhnya Allah tahu ape yg terbaik untuk hambanya.. ~

1 ulasan:

  1. Subhanallah.. mmg besar pengorbanan dia. sy xsempat nk bc suma, nnt ada masa sy bc smp abes. thanks for sharing. semoga kita suma dpt kekuatan pas bc kisah hidup dia. =)

    BalasPadam

Nak conteng2??? Sila laaa...