Followers

Jumaat, 18 November 2011

~ Tak Tahu Nak Letak Tajuk Ape ~


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Sakitnye perut malam ni.. ntah kenapa la pulak.. agaknye banyak sangat makan bubur kacang hijau kot.. kata org kacang hijau tu angin.. betul ke?? ntah laa.. tapi maklum la.. memang dah lama sangat2 tak makan bubur kacang hijau.. tibe2 teringin tanpa dapat ditahan.. masak la tengahari tadi.. tu yang bantai makan tak ingat tu.. haaaa... kan dah sakit perut.. huuu.. adeh.. akit yot..tolunn...

Malam ni en. suami balik lambat.. mMMMmmMMmm.. bosannyeee... Dok layan Muzik-muzik Semi Final.. sambil dok online.. jalan2 intai2 ke blog kawan2... layan forum kat RH.. baca pengalaman dan catatan harian kawan2.. macam perasaan ada.. ada yg buat saya rase terhibur.. dan ade jugak yg buat saya rasa sedih sampai berderai2 air mata ni membaca.. 

Macam2 rupenye pengalaman dan dugaan setiap orang.. Banyak yang saya dapat belajar dari segala pengalaman kawan2 tu.. Saya doakan kawan2 yg di dugaan oleh-Nya.. semoga kuat dan tabah ye.. Mungkin ada hikmah disebaliknye tanpa kita sedari.. dan mungkin itu lah sebenarnye yg terbaik untuk kita..

Kadang2 memang senang dan sangat mudah untuk menasihati orang.. tapi kalau diri sendiri yang kena.. mungkin tak tertanggung malah lebih teruk lagi mungkin.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nak conteng2??? Sila laaa...