Followers

Ahad, 14 September 2014

Soy Al-Khishbun Plus

RESEPI RAHSIA KEMANTAPAN WANITA
FORMULA LENGKAP UNTUK KESIHATAN DALAMAN WANITA


Soy Al-Khishbun Plus merupakan formula gabungan herba Arab yang pertama di Malaysia yang dibuat khusus untuk wanita. Soy Al-Khishbun Plus merupakan gabungan istimewa tepung kacang soya yang berkualiti tanpa kulit yang cukup terkenal dengan manfaat dan nutrisinya.

Diperkaya dengan Bee Pollen Al-Dahabiyah yang merupakan serbuk sari bunga jantan yang  mengandungi supplemen yang paling lengkap berbanding hasilan lebah yang lain dan berkhasiat dalam meningkatkan sistem kekebalan badan terhadap penyakit

Bapa Ilmu kedoktoran Hippocrates dahulu telah mengunakan bee pollen sebagai ubat untuk memerangi pelbagai penyakit. Bee Pollen telah menjadi penawar kepada 500 jenis penyakit sejak dari pemerintahan Egyptian, Roman dan Greek lagi. Dahulu ianya dikenali sebagai gelaran “Food of the Gods” kerana kehebatannya.

Resepi Rahsia Soy Al-Khishbun Plus yang mengandungi sumber kolagen paling lengkap bagi memperkuat dan meremajakan sel-sel tubuh dan awet mudaDiperkaya dengan serbuk Delima Taif yang mengandungi kandungan flavanoid dan kadar antioksida yang tinggi yang setara denga teh hijau dan menjadi simbol kecantikan dan kesuburan. 

Ratu Cleopatra dan Ratu Nefertiti (Ratu pada zaman purba) yang terkenal dengan kejelitaannya telah menggunakan Habbatus Sauda dan ramuan rahsia dari campuran herba timur tengah untuk menjaga, merawat dan mengekalkan kecantikan mereka.
  
Menjaga kelembapan dan meningkatkan metabolisma kulit dan mencegah kerosakan kulit akibat dari sinar UV serta menjaga keseimbangan dan normal tubuh serta melambatkan proses penuaan.

Bagi ibu yang baru melahirkan anak, Soy Al-Khishbun Plus terbukti dapat memperbanyakkan air susu badan sekaligus mengemaskan rahim dan organ dalaman wanita untuk kembali kepada kondisi asal.  


 Di antara khasiat Soy Al-Khishbun Plus adalah:-
1.Memperkemaskan dan mengecutkan rahim
2.Membina dan membersihkan rahim (selepas bersalin  haid)
3.Mengecut dan menyempitkan otot faraj
4.Menguatkan otot faraj dan sistem kemutan
5.Membantu mengatasi masalah senggugut dan rengat
6.Memperbetulkan perjalanan haid
7.Menghapuskan keputihan, gatal-gatal dan bau faraj
8.Memperkemaskan otot perut dan payudara
9.Membantu merawat luka bersalin dan pembedahan
10. Membuang angin dalam badan serta menghilangkan sebu perut
11. Menghilangkan sakit-sakit badan dan sendi
12.Menjadikan badan kembali langsing
13.Menambah kolagen dalam badan dan awet muda
14.Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah
15.Memulihara badan agar sihat, segar dan bertenaga


FAKTA KANDUNGAN HERBA
SERBUK DELIMA TAIF
Buah delima mengandungi kandungan flavanoid dan kadar antioksida yang tinggi yang setara denga teh hijau. Menjadi simbol kecantikan dan kesuburan bagi pengamal perubatan herba sejak beratus tahun dahulu lagi. Kandungan tannin yang tinggi pada delima ini tidak hanya aktif sebagai aktibakteria tetapi juga digunakan sebagai menangkal gangguan menopause. Delima mengandungi fitosterol yang mampu menjaga kelembapan dan meningkatkan metabolisma kulit. Ianya juga mencegah penuaan kulit akibat dari sinar UV serta bertindak menurunkan kadar kolestrol di dalam badan.

HERBA CAMPURAN DARI TANAH ARAB
Rasulullah saw bersabda “Sekiranya umatku tahu akan kelebihan helba nescaya mereka sanggup tukarkannya dengan timbangan emas” (Book of Sufi Healing ms. 58). Herba Campuran ini mampu merangsang rahim, memanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Merupakan antara ramuan ubatan yang tertua di dunia. Campuran herba arab ini mampu melancarkan haid, menghilangkan senggugut, dan sering digunakan di dalam amalan kuno tabib China untuk perubatan dan kecantikan. Zat paling lengkap untuk menjaga keseimbangan dan normal tubuh manusia. Mampu melambatkan proses penuaan dan membaiki saraf kelamin dan serta memulihkan tenaga batin. Ianya mampu meningkatkan stamina, menambah darah, memelihara ketegangan jasmani dan rohani.

HERBAL AJWA
Herbal Ajwa mengandungi sumber kolagen paling lengkap bagi memperkuat dan meremajakan sel-sel tubuh dan awet muda. Dalam urusan kulit, berpengaruh positif dalam menjaga kesihatan kulit, mencegah dan mengatasi jerawat, gatal-gatal, infeksi kulit dan gangguan pada kulit. Ia juga mampu merangsangkan rembesan dalam kelenjar-kelenjar tubuh badan manusia sebagai tanda-tanda pemulihan aktiviti seksual dan tenaga batin.


HABBATUS SAUDA
Habbatus Sauda adalah biji hitam yang telah digunakan ribuan tahun yang lalu dan digunakan secara luas oleh masyarakat India dan Timur Tengah untuk mengubati pelbagai penyakit. Biji habbatus sauda mengandung crystalline nigellon dan arganine, sebagai penstabil sistem imunisasi badan. Selain itu kandungan karotinnya mampu melumpuhkan radikal bebas penyebab kanser. Jenis habbatussauda yang paling baik untuk perubatan ialah yang di tanam di Syria dan di Mesir. Ianya mengandungi lebih daripada 100 jenis kandungan bahan aktif yang membantu kesihatan dan menunjukkan kehebatan kesan klinikal jauh mengatasi herba lain sebagai pemakanan tambahan. Bahan-bahan dalam habbatus sauda saling bekerjasama dalam memberi kesan holistic (holistic effect) dan menyokong antara satu sama lain dalam proses penyembuhan semulajadi. Habbatus Sauda mengandungi Omega 3, 6 dan 9  dan merupakan nutrisi yang membantu perkembangan jaringan otak serta sangat berguna untuk meningkatkan daya ingatan dan kecerdasan akal.


Harga : RM60 termasuk pos kesuluruh Malaysia
boleh hubungi (sms/whatsapp) : 016-3431303

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nak conteng2??? Sila laaa...